Pristatymas

Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje užsakymams nuo 2000,00 EUR. Į parduotuvę

Saulės elektrinių serviso paslaugų teikimo taisyklės

Versija 2024-001, taikoma nuo 2024-01-01

  1. Užklausos dėl saulės elektrinių (toliau – SE) ir jų komponentų remonto priimamos ir registruojamos el. pašto adresu servisas@solet.lt 24/7.
  2. Serviso užklausas administruoja UAB Solet įgaliotas remonto paslaugų teikėjas UAB „Saulės elektrinių servisas“, įmonės kodas 305577699, adresas Žirmūnų g. 139, Vilnius (toliau – SES).
  3. Remonto paslaugos fiziniams asmenims teikiamos šiose saulės elektrinių ir jų komponentų remonto paslaugų teikimo taisyklėse (toliau – Taisyklės) nustatyta tvarka, nebent paslaugos gavėjas turi pasirašęs individualią remonto paslaugų sutartį.
  4. SES visoje Lietuvoje į serviso užklausas reaguoja kaip įmanomai greičiau ir ne vėliau nei per 1 darbo dieną nuo užklausos gavimo.
  5. Gavęs užklausą SES informuoja paslaugos gavėją apie tolimesnę remonto eigą, o paslaugos gavėjas privalo raštu (el. paštu) patvirtinti, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja padengti į garantinio remonto apimtį nepatenkančias išlaidas.
  6. Pirminė diagnostika atliekama ir galimi gedimai šalinami nuotoliniu būdu dalyvaujant paslaugos gavėjui. Pirminės konsultacijos dėl gedimų yra nemokamos.
  7. Nepavykus nustatyti ir pašalinti gedimo nuotoliniu būdu, SES su paslaugos gavėju suderina vizito laiką.
  8. Tuo atveju, jei pirminės diagnostikos metu pavyko identifikuoti gedimo priežastį ir jis patenka į įrangos gamintojo (arba rangovo) garantijos apimtį, remonto paslaugos atliekamos SES sąskaita.
  9. Priešingu atveju, SES sudaro preliminarią gedimo šalinimo sąmatą ir pateikia paslaugos gavėjui patvirtinti raštu. Remonto paslaugos teikiamos tik gavus paslaugos gavėjo sutikimą ir/ar išankstinį dalinį apmokėjimą.
  10. Gedimo šalinimo laikas priklauso nuo gedimo sudėtingumo.
  11. Pašalinus gedimą paslaugos gavėjas raštu informuojamas apie atliktus darbus, pateikiamas darbų atlikimo aktas ir sąskaita už medžiagas ir paslaugas (jei taikoma). Paslaugos gavėjas įsipareigoja apmokėti ją ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo akto sudarymo datos.
  12. Pirmus dvejus metus nuo SE ar jos komponentų (įrangos) įsigijimo dienos garantinio remonto organizavimas atliekamas SES sąskaita. Vėliau, nepriklausomai nuo SE komponentų gamintojų garantijų sąlygų, SES remonto organizavimo paslaugos teikiamos atlygintinai, nebent paslaugos gavėjas turi sudaręs individualią sutartį dėl serviso ar remonto organizavimo paslaugų.
  13. SES atlygintino remonto organizavimo paslaugų įkainiai yra tokie
    1. Faktiškai gedimo šalinimui sugaištas laikas – 60,00/h € su PVM;
    2. Transporto išlaidos – 0,50 €/km su PVM;
    3. Pakaitinio keitiklio nuoma – 18 €/24h su PVM;
    4. Remontui panaudotos medžiagos – pagal faktines išlaidas.